Turu-uuringud - kodulehed.ir.ee

TURU-UURINGUTE NÄITEID

IGA SEITSMES INIMENE PLAANIB SEL AASTAL KINNISVARATEHINGUT
Kuigi suuremate ostutehingute planeerimisel ollakse praegu pigem ettevaatlik, huvitab kinnisvara valdkonna ja turu hindadega kursisolemine enamikke Eesti inimesi. ...

TURU-UURINGUTE NÄITEID

MAA-AMETI KAARDIRAKENDUST KASUTAB IGA KOLMAS EESTI ELANIK
Veebiküsitluse eesmärk oli teada saada Maa-ameti kaardirakenduse tuntus ja kasutamise eesmärgid. ...

TURU-UURINGUTE NÄITEID

UURING: TERVISEKRIISI TULEMUSENA ON MEIL „ENNE JA PEALE TERVISEKRIISI TÖÖKORRALDUS“
Viilup Uuringud viis tööandjate hulgas läbi uuringu, et selgitada välja tervisekriisiga seotud probleemid eelkõige tööandja vaates ja välja töötada lahendusettepanekud. ...

TURU-UURINGUTE NÄITEID

AKSEL PART: UURING NÄITAB TARTLASTE VALMIDUST KAALUKATEKS MUUTUSTEKS LINNAS
Võrreldes varasemate sarnaste uuringutega pakkus seekordne välja ka selged meetmed, millega elukeskkonna kvaliteeti parandada. ...

TURU-UURINGUTE NÄITEID

MIS PANEB ETTEVÕTTEID KASUTAMA ÖKOINNOVATSIOONI?
Ligi pooled (46%) 300st küsitletud ettevõttest peavad keskkonnasäästlikkust kasumlikuks tegevuseks ja üle poolte (57%) arvavad, et see muutub tulevikus veelgi kasumlikumaks, nii selgub projekti LIFE Fit for REACH raames läbiviidud ettevõtete uuringust. ...

TURU-UURINGUTE NÄITEID

PILETISÜSTEEMI LISANDUB RATTAKOHA BRONEERIMISE VÕIMALUS
Viisime läbi üle-eestilise arvamusuuringu, mille eesmärgiks oli välja selgitada ratast ja rongi kombineerivate reisijate ootused ja kogemused rongi ja rattaga liiklemisel. ...

TURU-UURINGUTE NÄITEID

OTSEPOSTI MÄRGATAVUS TALLINNAS ON ENDISELT KÕRGE
Viilup Uuringud OÜ poolt oktoobris läbi viidud 500 vastajaga online-uuringust selgub, et otsepostituste märgatavus Tallinnas püsib eelmise aastaga võrreldes samal tasemel. ...
TURU-UURINGUTE TÜÜBID

TURU-UURINGUTE TÜÜBID

Bränd - Tuntus, kuvand, hoiakud, suhtumine, tarbimiskogemus, positsioneerimine
Reklaam - Märkamine, meenumine, sõnumist arusaamine, sobivus sihtrühmale, efektiivsus
Kaubandus - Ostuprotsessi vaatlus, ostukohtade ja teeninduse hindamine
Toode/teenus - Maitse-/lõhna- jm. testid, toote- või teenusearenduse (ka veebilehed) testid, pakenditestid
Rahulolu ja lojaalsus - Töötajate ja klientide rahulolu, soovitusindeks
Muud - Etnograafilised uuringud, erinevate uuringute integreerimine
TURU-UURINGUTE MEETODID

TURU-UURINGUTE MEETODID

  • Veebiintervjuud (online uuringud, sh online paneelis)
  • Telefoniintervjuud 
  • Silmast silma personaalintervjuud
  • In-hall testid
  • Fookusgrupid (sh. online fookusgrupid)
  • Süvaintervjuud tarbijate ja ekspertidega
  • Ostumüsteeriumid
  • Töötajate vajaduste, soovide ja rahulolu-uuring, kaubandus (veebi-intervjuud ja paberankeedid, sügis 2023)
  • Ostukäitumise uuring, tööstus (observatsioon, intervjuud, sügis 2023)
  • Kiirtoitlustuskohtade pilgujälgmise testid, rahvusvaheline uuringufirma (pilgujälgimise prillid ja süvaintervjuud, suvi 2023)
  • Elektriautode laadimisega seotud uuring (veebi-intervjuud, kevad 2023)
  • Teatud tüüpi alkoholi brändi uuring, tööstus (veebi-intervjuud, kevad 2023)
  • Otsepostituste märkamise ja meeldivuse uuring, Omniva (veebi-intervjuud, sügis 2022)
  • Äriklientide rahulolu ja soovide uuring, kaubandus (telefoni-ja veebi-intervjuud, sügis 2022)
  • Telefoninõustamise rahulolu uuring, Tööinspektsioon (telefoni-intervjuud, suvi 2022)
  • Hooldekoduga seotud soovide ja vajaduste uuring (veebi-intervjuud, kevad 2022)
  • Tarbimise, tuntuse ja vajaduste uuring, kinnisvara portaal (veebi-intervjuud, kevad 2022)
  • Rongi ja ratta kombineerimise uuring, transport (veebi-intervjuud, talv 2022)
  • Maine ja kommunikatsiooni uuring, kindlustus (fookusgrupid, sügis 2022)
  • Klientide rahulolu-uuring, telekommunikatsioon (telefoni-intervjuud, sügis 2022)
  • Tööinspektsiooni infotelefoni rahulolu-uuring (telefoni-intervjuud, suvi 2022)
  • Seeniorkodu uuring, arendaja (online uuring, kevad 2022)
  • Expo 2020 tagasiside uuring (süvaintervjuud, telefoni-intervjuud, kevad 2022)
  • Ratta ja rongi kombineerimise uuring, logistikafirma (online uuring, talv 2021-2022)
  • Reklaamikampaania järeluuring, toiduainetööstus (veebi-intervjuud, suvi 2020)
  • Noorte arvamuste ja soovide uuring, telekommunikatsioon (online fookusgrupid, kevad 2020)
  • Ettevõtetes otsustajate hulgas teenustele soovide uuring, kindlustus (süvaintervjuud, kevad 2020)
  • Koolide internetiühenduste uuring, riiklik (veebi-intervjuud ja telefoni-intervjuud ning intervjuud, kevad 2020)
  • Uuendusliku maitse ja kontseptsiooniga toodete uuring, toiduainetööstus (fookusgrupid, talv 2020)
  • Äriklientide rahulolu uuring, renditeenused (telefoni-intervjuud, talv 2020)
  • Patendi kinnitamisega seotud kaubamärgi uuring, meelelahutus (veebi-intervjuud, talv 2019)
  • Noorte ettevõtluse ja ettevõtlikkuse uuring, sihtasutus (telefonitsi ja silmast-silma küsitlus ning fookusgrupid, sügis 2019)
  • Omavalitsuste ja arenduskeskuste esindajate ootused koostööprogrammile, riiklik (fookusgrupid, sügis 2019)
  • Planeeritava innovaatilise toote turule toomisega seoses tarbijaskonna ja toote potentsiaali uuring, elektriseadmete tootmine (veebi-intervjuu, sügis 2019)
  • Turule toodud uue toote tuntus, kuvand, hoiakud ja ootused tootele, joogitööstus (veebi-intervjuud, sügis 2019)
  • Ühe tooterühma pakendiarendusega seotud uuring, toiduainetööstus (fookusgrupid, suvi 2019)
  • Uue jaekaubandusketi lansseerimisega seotud kuvand ja hoiakud, reklaamiagentuur (veebi-intervjuud, kevad 2019)
  • teatud teenuse tarbijate hulgas UI/UX testid, meelelahutusvaldkond (süvaintervjuud, kevad 2019)
  • Kuvandi temaatikaga seotud uuring, telekommunikatsioon (veebi-intervjuud, fookusgrupid, kevad 2019)
  • Sclerosis Multiplex seadusandluse, ravimite, keskuste jne. kaardistus, ravimifirma (kirjutuslaua uuring, veebi-intervjuud, süvaintervjuu sügis 2018/talv 2019)
  • Teenusepaketi valik, telekommunikatsioon (fookusgrupid, sügis/talv 2018)
  • Brändi ja kommunikatsiooni uuring, finantsvaldkond (fookusgrupid Eestis ja Lätis, sügis 2018)
  • Brändi ja kommunikatsiooni uuring, kindlustus (fookusgrupid, sügis 2018)
  • Ühe telekommunikatsiooni firma brändi uuring (veebi-intervjuud, sügis 2018)
  • Töötajate soovid ja rahulolu, logistika (fookusgrupid, sügis 2018)
  • Turu olukorra kaardistamine enne brändi lansseerimist, meelelahutus (veebi-intervjuud, suvi 2018)
  • Brändi ja kommunikatsiooni uuring, finantsv(fookusgrupid ja veebi-intervjuud, kevad/suvi 2018)
  • Äriklientide soovid teenustele, finants (fookusgrupid, kevad 2018)
  • Tarbijate ootuste ja soovide hindamine, joogitööstus (fookusgrupid; kevad 2018)
  • Klientide ootused, soovid ja rahulolu ning kommunikatsiooni soovitused – koostöös PR spetsialistiga, katusorganisatsioon (fookusgrupid ja süvaintervjuud; talv/kevad 2018)
  • Piiriäärse elanikkonna hoiakud fookusega smuugeldamise, kuid ka teiste ühiskondlike teemade suhtes (fookusgrupid; silmast-silma intervjuud; talv 2018)
  • Ühe brändi uuendamisega seotud uuring, telekommunikatsioon (fookusgrupid, talv 2017)
  • Brändi ja kommunikatsiooni uuring, kütuse valdkond (fookusgrupid ja veebi-uuring; sügis/talv 2017)
  • Teatud teenusega seotud eelistused, suhtumine ja soovid, telekommunikatsiooni valdkond (veebi-intervjuud, suvi 2017)
  • Brändi pakkumistega seotud uuring, telekommunikatsioon (fookusgrupid, suvi 2017)
  • Grantide programmide hindamine (fookusgrupid ja süvaintervjuud, suvi 2017)
  • Veebikeskkonna hindamine tarbijakogemuse vaatest, meelelahutu (fookusgrupid, kevad 2017)
keyboard_arrow_up