Liitu Viilup Uuringute uudiskirjaga!
Kiri artiklitega erinevatest uuringutest jõuab teieni 3 korda aastas.

Maa-ameti digitaalsete kaardirakenduste uuring
Septembris toimus 515 vastajaga veebi-uuring 16-74-aastase Eesti elanikkonna hulgas. Sooviks oli teada saada, milliseid digitaalseid kaardirakendusi ning millistel eesmärkidel kasutatakse ning samuti ...
Loe edasi
Seeniorkodu uuring
Uuringus sai küsitletud nii eakaid kui ka nooremaid inimesi, kes võiks eakamale sugulasele seeniorkodu valida.
Loomulikult selgus, et eakad soovivad vananeda väärikalt. Näiteks erinevalt nooremate s...
Loe edasi
Lühidalt uuringutest: klientide rahulolu-uuringud
Klientide rahulolu saab uurida nii eraklientidelt kui äriklientidelt. Väga populaarseks on saanud eraklientide puhul sellised tagasiside uuringud, kus palutakse tagasisidet viimasele külastusele või ...
Loe edasi
Uuring paindliku töökorralduse, kaugtöö ja digitaliseerimise teemal
Viilup Uuringud viis Tööandjate Keskliidu tellimusel tööandjate hulgas läbi uuringu, et kaardistada digitaliseerimisest tulenevad probleemid töösuhetes ja pakkuda vajalikud lahendused poliitikaettepan...
Loe edasi
EXPO 2020 tagasiside uuring
Uuringu eesmärgiks oli teada saada Dubai EXPO 2020-l osalenud Eesti paviljoni toetanud partnerite rahulolu ja soove seoses korralduse ja paviljoniga. Viilup Uuringud viis partneritega läbi 6 süvainte...
Loe edasi
Elroni ratta ja rongi kombineerimise arvamusuuring
Viilup Uuringud viis Elroni tellimusel läbi arvamusuuringu, mille eesmärgiks oli välja selgitada eelkõige rongiga liiklejate ootused ja kogemused rongi ning ratta kombineerimisel.
...
Loe edasi
Lühidalt uuringutest: fookusgrupid
Fookusgrupi-intervjuud on kvalitatiivsel meetodil läbiviidav uuring. Fookusgruppe on võimalik läbi viia nii silmast-silma uuringuna kui ka online-uuringuna ja nii era- kui äriklientide hulgas.
Foo...
Loe edasiMIKS KASUTADA UURINGUFIRMAT?
Alla poole pealinlastest on hiljuti uusi teenuseid ja tooteid kasutama hakanud
Igal aastal tuuakse turule mitmeid uusi teenuseid ja tooteid või täiendatakse olemasolevaid, muudetakse pakendeid jmt. Tarbijad ei ole tihtipeale väga altid kohe uusi asju kasutusele võtma, mistõttu on ka enne uue toote või teenuse turule toomist hea teada saada, mismoodi tarbija uut toodet tajub, seda kasutaks ning mis tingimustel oleks valmis harjumuspärase uuema vastu välja vahetama.
Turu-uuringuga saad teada, mis su kliente päriselt huvitab
Muutunud turusituatsioonis on tekkinud olukord, mil klient võib öelda üht, aga tegelikult käitub ostuprotsessis teisiti - see, et toote või teenusega ollakse rahul, ei tähenda, et seda ka ostetakse. Seetõttu on brändid mõistnud, et konkurentsis püsimiseks on neil vaja sisuliselt mõista, miks kliendid just nii käituvad ning leida müügiargumendid, mis ka tegelikult tarbijale korda lähevad...
Neutraalne küsitleja võib ärikliendilt rohkem teada saada
Võrreldes eratarbijate ostukäitumise uuringutega tundub äriklientide eelistuste uurimine pigem tagaplaanile jäävat. Neutraalse uuringufirma tehtud uuring võib anda hoopis sisulisema sissevaate ärikliendi ootustesse, mille alusel saate langetada uuringuandmetega põhistatud äriotsuseid...